Jako děti jsme prozkoumávaly svět prostřednictvím přirozených pohybů a řady dovedností. Takto jsme se naučili kutálet se, vstát, lézt, chodit, povídat atd.
V průběhu života také každý z nás tu a tam zažil obtíže při nějakém učení, ať již to bylo s čísly, s pravopisem, se čtením či psaním, při nějaké sportovní činnosti či při tancování. Tento „neúspěch“ v učení nastává tehdy, když informace neprotéká mezi odlišnými částmi mozku
.
EDU- kineziologie je metoda, která používá pohyby, aby rozšířila schopnosti a možnosti, které jsou v každém z nás. Pohyby používané v EDU-kineziologii totiž stimulují tok informace v rámci mozku a obnovují naši přirozenou schopnost učit se a fungovat na optimální výkonnosti.
Abychom měli dobrý výkon, je potřeba, aby všechny části našeho mozku dobře spolupracovaly.
Metoda EDU-kineziologie může pomoci tomu, kdo je:
dyslektický, neschopný číst
hyperaktivní, neumí tiše sedět, neustále je v pohybu, je nemotorný
vráží do věcí, neustále přes něco padá
neschopný udržet koordinaci oka/ ruky, jako je tomu při hodu a chytání míče
lehko se nechá rozptýlit, rychle ztrácí zájem, nedostatek schopnosti koncentrace
shledává školu stresující
má obtíže se zapamatováním si věcí, i když jsou opakovány
zjišťuje, že je pro něj obtížné poslouchat nějaké pokyny
má potíže s psaním, písmeny, počítáním čísel od konce dopředu, píše bez mezer, pomalu se učí
plete si pravou a levou stranu
není schopen pochopit základní koncept čtení a psaní
maluje příliš dětsky
čte velmi pomalu, jeho čtení je plné chyb, hádá slova
je lenivý
Týká se něco z výše uvedeného vás nebo vašeho dítěte
EDU-kineziologie vám může pomoci právě pomocí jednoduchého cvičení, které zabere jen pár minut denně. A zlepšení školní „ výkonnosti“ se projeví již poměrně brzy.
Já osobně cvičení z EDU-kineziologie miluji a sama je používám pro zbystření mysli
Míša
